Ce-am promis despre Bulgaria

11:44 ime 1 Comments

Saptamana trecuta am petrecut 7 zile de vis la vecini. Zic de vis pentru ca n-am facut decat sa dorm...si bine, bine, sa mananc. Si am citit si-o carte. Asta e lucru mare pentru mine:)

Ziceam ca am dormit si am macat. Inca nu am avut curajul sa ma urc pe cantar. Sa reprobez rochia de mireasa nici atat...Mai astept o saptamana sa-mi reintru in normal.

Sa povestim de la inceput. Am plecat luni de dimineata si am iesit pe la Vama Veche, pentru ca trebuia neaparat sa mananc la Dalboka. Am scris deja despre asta aici. A fost mai frumos decat ma asteptam si sigur ma mai duc cu prima ocazie.

Dupa ce ne-am umplut burtile de scoici, am purces spre Sunny Beach in cautarea hotelului, despre care fusesem deja avertizati ca este foarte ascuns si greu de gasit. Din fericire, restul lumii ajunsese deja, asa ca noua ne-a fost ceva mai usor cu indicatii prin telefon. Am stat intr-un complex de apartamente la 10 minute (la pas) de plaja.

New Line Village - view from the roof

Cum a fost? A fost ieftin, a fost liniste, a fost curat, au fost oameni draguti si a fost o piscina maaare care parea inchiriata doar de noi ca era cam pustie. Imi place conceptul asta de cazare la apartamente. Faci ce vrei, cand vrei, ai intimitate si nu-ti cere nimeni socoteala...decat la sfarsit, daca spargi ceva, ca sa platesti:)

Am facut plaja la 7 leva sezlongul si am mancat cam la aceleasi preturi ca in Romania...dar parca dedeam mai cu drag levele decat dau leii. Am mancat fructe de mare cat sa-mi ajunga pe anul asta...bun tare. Va bucur cu niste poze relevante zic eu:)

Creveti cu legume - cam putini creveti ce-i drept,
dar aia care au fost, au fost buni...si dintre legume, ceapa era de vis

Ciorba de peste in castron ciobit

Dorada la gratar - for mum who is a bit conservative

Caracatita cu ceapa verde

Creveti pane, merg mai bine ca floricelele cu bere

Un fel de Fish and Chips tot pentru Mimi

Niste paste de casa cu midii si sos de rosii

Tagliatelle Princessa cu 3 creveti:(

Somon la gratar - ceafa de somon:)))

A fost un concediu batranesc din care m-am intors obosita de atata odihna. Singurul lucru interesant a fost ca s-a indragostit un magar de noi si cred ca voia sa-l luam acasa ca se tinea ca un caine dupa noi.

Acum revenim la normal cu pregatirile si agitatia de dinainte de marele eveniment, cand toata lumea ne intreaba cum stam cu pregatirile. Great conversation starter everybody! Sa speram ca dupa, toata lumea o sa ma intrebe cand ne inmultim. Maxima distractie va fi!